Vereniging

Vereniging Oud-Statenleden Provincie Noord-Holland

Opgericht 20 november 2019

De vereniging zetelt in Haarlem. Het doel van de vereniging is om de contacten tussen oud-Statenleden, voormalig Griffie medewerkers en de Provincie te bevorderen en te ondersteunen. Naast oud- Statenleden kennen we ook buitengewone leden zoals de Commissaris van de Koning, oud Gedeputeerden en Griffiers van de Provincie Noord-Holland. We beleggen bijeenkomsten voor de leden in samenwerking met de Provincie en wisselen kennis en informatie uit over de Provincie. We stellen ons op als “ambassadeur” van de Provincie en het Provinciebestuur

Bestuur

Nico Papineau Salm (voorzitter)

Hans van Straaten (secretaris)

Maria Wiebosch-Steeman (penningmeester)

Claudia Weemhoff

Andrea van Langen-Visbeek

Patrick Poelmann

Oprichting en statuten

Privacybeleid